Something About KhairulNizar

Saturday 12 January 2013

IMG00062-20130113-0646.jpg

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ.
سُبْحَانَ اللَّهِ الْعَظِيْمِ
الْحَمْدُ لِلَّه
Segala puji bagi allah tuhan sekelian alam, hanya kepadamu aku bersujud dan menghambakn diriku. Engkau menganugerahkan terlalu banyak kesenangan dan kemuliaan kepada setiap hamba2mu...terlalu banyak hingga kami tidak tahu cara terbaik untuk bersyukur. Begitu jualah caranya engkau menganugerahkan keinsafan dan hidayah kepada kami. Mungkin bagiku dengan melihat hamba2mu yang soleh dan solehah ianya mendekatkan aku kepadamu walaupun aku tahu aku bukanlah hambamu yang taat, aku jua hambamu yang selalu melakukan dosa. Aku tidak akan meminta apa2 lagi daripadamu. Mungkin dengan melihat engkau berpakaian solehah ianya mendekatkan aku kepada Rabb nya..tetapi aku mngerti maksudmmu dan engkau juga tidak dapat berjanji akan mematuhinya walaupun engkau sah menjadi isteriku nanti...akan kusimpan impianku dalam diri dan anganku..semoga tika engkau melihat nota kecilku ini..saat ini aku sudah berada jauh dari dirimu...jauh dari semua orang..namun ketahuilah aku amat mencintaimu hanya kerana allah..aku meimilihmu hanya kerana allah, aku akan mencintaimu hanya kerana allah..aku tidak mengharapkan apa2 lagi jika permintaan kecilku ini sukar untuk kau penuhi..ketahuilah..banyak cara allah kurniakan hidayah dalam hati manusia..namun bagi diriku..allah kurniakan hidayah dan keinsafan melalui kalian...betapa indahnya wanita2 dunia yang mngenakan purdah @ pakaian muslimah... Indah seindahnya melebihi indahnya intan permata...allahurabbi..ampunkan aku jika aku tersalah bahasa.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment